Pages

11. tammikuuta 2016

6 vinkkiä joilla piristät vaikeita aamuja

Joskus kouluaamut tuntuvat olevan suoraan sanoen helvetistä vai mitä? Minulla ei ole nyt vähään aikaan ollut semmoisia aamuja, sillä opiskelen kotoa päin. Mutta tässä lista minun mielestä toimivista asioista jotka helpottavat aamuja:

1. Päätä vaatteet valmiiksi edellisenä iltana! Tämä on avain hyvään aamuun. Minä olen semmoinen tyyppi joka näkee stressiunia että menen alasti kouluun, jos en ole laittanut vaatteita valmiiksi aamuksi.

2. Kuuntele musiikkia tehdessäsi aamurutiineja. Japp ehdoton hyvän päivän aloitus on laittaa lemppari spotify-lista pyörimään taustalle samalla kun meikkaa.

3. Näin pimeinä aikoina vuodesta kynttilöiden sytyttäminen. Niiden valo ei ole liian kirkas joten silmät kerkeävät tottua valoon. (Huom muista sammuttaa ne ennen kuin lähdet kotoa, sillä minä en aina muista. Tullessani kotiin iltapäivällä saan sitten miettiä miksi minun kynttilät ovat palaneet loppuun)

4. Käytä sovikset (eli päivät jolloin koulu alkaa myöhemmin) nukkumisen sijaan tekemällä nopean lenkin. Niin vaikka koulu alkaisikin myöhemmin joinakin päivinä niin ei kannata kuitenkaan laittaa rytmiä sekaisin nukkumalla pitempään.

5. Herää joitakin minuutteja ennen kuin herätyskellon pitäisi soida. Tämä toimii minulla, vaikka luulisi vaikutuksen olevan päinvastainen. Kerkeän aamurutiinien lisäksi koota vähän itseäni vaikkapa syömällä normaalia aamupalaa paremmin.

6. Positiivisesti ajattelu. Mieti mitä tuleva päivä tuo tullessaan äläkä sorru negatiivisesti ajatteluun.

Tässä nämä niksit joita on helppo noudattaa...Mutta itse olin kuitenkin useimmiten lukioaikoina niin väsynyt aamuisin etten muistanut 3 minuutin koulumatkastani yhtikäs mitään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Nyt julkaisen taas kommentteja blogiin, joten risut ja ruusut tänne siis.

Copyright @ SUNNÁ. Blog Design by KotrynaBassDesign